مشق عاشقی

اى که عاشق نئى ، حرامت باد * زندگانى که مى دهى بر باد

مشق عاشقی

اى که عاشق نئى ، حرامت باد * زندگانى که مى دهى بر باد

عظمت نام محمد(ص)

جلوه نام محمد(ص) بگونه ای است که هر گاه‏ نام مبارک حضرت محمد(ص) در نزد امام صادق(ع) به میان مى‏آمد، عظمت و کمال رسول‏خدا(ص) چنان در وى تاثیر مى‏گذاشت، که رنگ چهره‏اش گاهى سبز وگاهى زرد مى‏شد، به طورى که آن حضرت در آن حال، براى دوستان نیزنا آشنا مى‏نمود.  بر اساس برخی روایات؛ امام صادق(ع) گاهى بعد از شنیدن نام پیامبر(ص) مى‏فرمود: جانم‏به فدایش.

اباهارون یکی از اصحاب امام مى‏گوید: روزى به حضور امام صادق(ع) شرفیاب‏شدم. آن حضرت فرمود: اباهارون! چند روزى است که تو را ندیده‏ام.

عرض کردم: خداوند متعال به من پسرى عطا فرموده. آن حضرت فرمود:  خدا او را براى تو مبارک گرداند چه نامى براى او انتخاب‏کرده‏اى؟ گفتم: او را محمد نامیده‏ام.

امام صادق(ع) تا نام محمد را شنید (به احترام آن حضرت) صورت‏مبارکش را به طرف زمین خم کرد، نزدیک بود گونه‏هاى مبارکش به‏زمین بخورد.

آن حضرت زیرلب گفت: محمد، محمد، محمد. سپس فرمود: جان خودم،فرزندانم، پدرم و جمیع اهل زمین فداى رسول خدا(ص)باد! او رادشنام مده! کتک نزن! بدى به او نرسان! بدان! در روى زمین‏خانه‏اى نیست که در آن نام محمد وجود داشته باشد، مگر این که آن‏خانه در تمام ایام مبارک خواهد بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388,11,24 ساعت 01:24 ب.ظ

رحلت جانگداز واسمانی نبی مکرم اسلام،و معراج وصال

خاتم مهربانى و عشق حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت

غریبانه کریم آل طه امام حسن مجتبی(ع) را بر عاشقان و دلدادگان ایشان و شما دوست گرامی تسلیت و تعزیت عرض میکنم


شاپرک 1388,11,24 ساعت 01:25 ب.ظ


سلام دوست گرامی
شرمنده که اسمم رو فراموش کردم در کامنت بالا ذکر کنم
التماس دعا

شاپرک 1388,11,25 ساعت 03:14 ب.ظ http://shaparak49.blogsky.com

سلام دوست بزرگوارم...

شهادت عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،
نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن،
حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام بر عاشقان حضرتش تسلیت باد

میخوام دل غریبم رو با خودت اشنا کنی.
کاشکی بشه تو حرمت یه شب منو پناه بدی.
دست بکشی روی سرم درد منو شفا بدی.
دلم میخواد کبوتری روی گنبد طلات باشم.
خواهشمو رد نکنی خادم زائرات باشم .
اشک بریزم دعا کنم یه بند رضا رضا کنم
تو کوله بار زندگی چراغ راه من باشی

التماس دعا[گل]

[ بدون نام ] 1388,11,25 ساعت 05:30 ب.ظ

ما بیشماریم!
راه پیمایی مجازی در کوچه خیابان های اینترنت/از 22 بهمن به مدت یک هفته
ما یک هفته اینترنت را تسخیر خواهیم کرد.
منتظر حضورتان هستیم.
www.bishomar.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد