مشق عاشقی

اى که عاشق نئى ، حرامت باد * زندگانى که مى دهى بر باد

مشق عاشقی

اى که عاشق نئى ، حرامت باد * زندگانى که مى دهى بر باد

اصل

اصل

نقل داستان " دعا برای برادران مومن" سبب شد تا خواهر محترمی بگوید که چرا برای خواهران مومن دعا نمی کنید. واقعیت این است که درموضوع ایمان ،  مسئله زن و مرد مطرح نمی باشد . بلکه اصل ایمان است فرق نمی کند دارنده آن مرد باشد یازن. از سوی در قران و همچنان در ادعیه اسلامی هرگاه "مومنین" آمده "مومنات" نیز در پهلوی آن یاد شده است.

پس خواهر عزیز! هیچگونه تبعیضی در کار نمی باشد. بر خلاف تصور های باطل برخی افراد ؛ اصل در اسلام ، ایمان است . نه جنسیت ، قومیت و...

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام [زبان]

من چند باز از وب شما دیدن کردم اما شما اصلا به من سر نزدین [تشویش]

ممنون میشم از وب من هم دیدن کنید [خجالت]

راستی من رو هم لینک کنید ...

منتظرت هستم ... بیایی ها ... [نیشخند][چشمک][بوسه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد