مشق عاشقی

اى که عاشق نئى ، حرامت باد * زندگانى که مى دهى بر باد

مشق عاشقی

اى که عاشق نئى ، حرامت باد * زندگانى که مى دهى بر باد

مظلوم مظلومان!

مظلوم مظلومان!

باور کنید این یک حقیقت و کاری است که همه ما انجام می دهیم ، اما با کمال نا باوری خم به ابروهم نمی آوریم ، آیا تا بحال شنیده ای که کسی در برابر نیکی کننده  بدی کند. تا به حال دیده ای که آدم حرفای خیر خواه خویش را رد و اعمالی که می داند سبب ناراحتی اومی شود انجام دهد. او همه چیز به ما داده  وتنها از ما خوبی خواسته است که آن هم برای خود ما و برای کمال ما است. ولی ...  

 آری خدای بزرگ را می گویم ، همان عاشق سینه چاک خود را ، با همه قدرت که دارد ، با چشمان نگران و منتظر، شاهد اعمال نا شایست ما است  و می گویید بنده من؛ چقدر منتظر باز گشت توباید باشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا 1389,01,17 ساعت 05:35 ب.ظ http://day_pic.mihanblog.com

سلام. خسته نباشید.وب جالب و قشنگی دارین.[دست][دست][دست]

برای این تلاشتون بهتون افرین میگم.[هورا][هورا][هورا][هورا]

من فریبا هستم.[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

اجازه بدین دعوتتون کنم که به وب من هم تشریف بیارین

[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

ادرس وبلاگ من اینه:http://day_pic.mihanblog.com

تمایل دارم تا با هم تبادل لینک کنیم.هیچ ضرری نداره .[بغل][بغل][بغل]

منو با اسم متنوع ترین عکسهای روز دنیا لینک کنید.

[خجالت][خجالت][خجالت][خجالت]

منم لینکتون میکنم.

[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

این هم ادرس گروه یاهوی منه.[نیشخند][نیشخند]

http://groups.yahoo.com/group/Daypic

پیشنهاد میکنم حتمآ عضوش بشی چون

میتونی با برقراری با یه گروه بزرگ از صاحبان سایت ووبلاگ باهاشون

تبادل نظر گفتگو و بادل اطلاعات کنی.

هر وقت اومدی قدمت روی چشم.

بای.

[بدرود][بدرود][بدرود][بدرود][بدرود]

پریسا 1389,01,17 ساعت 05:57 ب.ظ http://WWW.IRFROSH.COM

با سلام دوست من وبلاگ خوبی داری.
اگه میخوای تبادل لینک داشته باشیم لینک سایت منو با عنوان فروشگاه بزرگ اینترنتی IRFROSH اضافه کن بعد بیا سایت من قسمت تبادل لینک ادرس وبلاگ تو بذار تا من لینک کنم.
ادرس سایت من:WWW.IRFROSH.COM
‌<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
کاملترین پکیج آموزش Ielts
نرم افزار تقویت امواج مغز
نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار
آموزش گیتار
افکار دیگران را بخوانید!!
احضار ارواح در 6دقیقه
اسرار درون مکه
زمان را متوقف کنید
ملودی عاشقانه زیستن
آموزش تکنیک های تست زنی در کنکور
مهندسی غیر ممکن
آموزش مدتیشن
آموزش مشاغل پر درآمد
آموزش تافل 2010
آموزش زبان انگلیسی در خواب
بهترین روش معافیت از خدمت سربازی
سوالات آزمون پیام نور
همه در WWW.IRFROSH.COM

شاپرک 1389,01,18 ساعت 10:15 ق.ظ http://SHAPARAK49.BLOGSKY.COM

سلام جناب محمدی
شرمنده بابت تاخیرم ..از کم سعادتیمه ..
از بزرگی و عظمت و مهربانی پروردگار هر چی بگیم کم گفتیم ..
واقعا چرا اینقدر این عاشق بی منت رو منتظر میذاریم ..
خدایا مارو لایق مهر وعشقورزی و معشوقه شدنت قرار بده..
امین..♣

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد